צילומי תדמית הם כרטיס הביקור שלך, הפנים של העסק (במיוחד בעסקים של איש אחד) והדרך שלך להציג ללקוחות מי עומד מולם.
בדרך כלל, אנשים קונים מאנשים שהם מתחברים אליהם – במיוחד כאשר מדובר על בעלי עסקים קטנים-בינוניים. אם אתה מתלבט או שוקל לעבור צילום תדמית, המשך לקרוא את מאמר זה.
מה העסק שלך משדר ללקוח?
ב – PhotoBlog, ליוונו במהלך השנים לא מעט בעלי עסקים קטנים ובינוניים לצילומי תדמית או צילום פורטרט מקצועי.
בסופו של יום, המטרה שלנו היא ליצור תמונה נאמנה למקור אשר תציג את מומחיות העסק ובעליו. התמונה הסופית צריכה להציג את בעל העסק בפעולה או להתחבר לעולם התוכן של העסק.
לדוגמא, לאחרונה יצר עימנו קשר אורי המנעולן, פורץ מנעולים בחיפה אשר מעניק שירותי מנעולנים בחיפה והקריות. אורי רצה להעביר לקהל הלקוחות שמחפש אחריו בגוגל את המומחיות, היצירתיות וכלי העבודה שלו.
בסוף יום צילומים, אורי קיבל כ- 100 צילומים שונים אשר יוכלו לשמש אותו לצרכים שונים ולפרסום מגוון השירותים מפריצת דלתות ועד פריצת רכבים בחיפה.
באותה צורה אם אתה עורך דין, רואה חשבון, יועץ משפחה או מאמן כושר אישי – תוכל להתאים את סביבת העבודה והתמונות לצרכים שלך!
היכן ניתן לשלב את צילומי התדמית?
בצורה טבעית, צילומי תדמית ניתן לשלב על כל מוצר פרסום ודפוס של העסק. בדרך כלל, צילומים תדמיתיים משולבים במקומות הבאים:
- אתרי אינטרנט עסקיים
- דפים עסקיים בפייסבוק, גוגל פלוס או מפות גוגל
- כרטיסי ביקור מעוצבים
- קטלוגים, ברושורים ופולדרים עסקיים
- מצגות עסקיות
- מאמרים אורחים ברשת
בכל מקום בו אתה מפרסם את העסק, תוכל להשתמש בצילומי התדמית שייצגו אותו בצורה הטובה ביותר.
לסיכום, צילומי תדמית יכולים לשדרג את יכולות המכירה, החיבור והקשר האישי שלך מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים כאחד.
אם אתה שוקל לעבור סדרת צילומים, צור עימנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר ונשמח לעבוד ביחד איתך.